Regulamin wydawania i korzystania z Karty PSZOK dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Siemianowice Śląskie
Zapraszamy mieszkańców naszego miasta po odbiór kart ułatwiających oddanie odpadów komunalnych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Karta ma na celu sprawniejszy przebieg weryfikacji właścicieli nieruchomości, mieszkań, osób władających nieruchomością oraz osób najmujących lokale mieszkalne, które są zainteresowanie oddaniem odpadów komunalnych na PSZOK-a. Na karcie zostaną zapisane dane dotyczące ilości oddanych odpadów, które zostały przekazane oraz te, które w naszym mieście są objęte limitami na rok kalendarzowy (opony samochodowe, gruz). Największym plusem posiadania karty jest oszczędność czasu przez skrócenie weryfikacji dokumentów oraz wgląd do ewidencji przyjętych odpadów przez pracowników PSZOK-a, które dotychczas były sporządzane w formie papierowej.
Aby uzyskać kartę należy wypełnić jednorazowo wniosek wraz z przedłożeniem dokumentów:
- właściciel nieruchomości – aktywną deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- w przypadku właściciela mieszkania – potwierdzenie, że w czynszu opłaca opłatę zagospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie gminy Siemianowice Śląskie,
- gdy to konieczne – posiada pełnomocnictwo, zgodne ze wzorem załączonym w regulaminie.
Dokumenty można złożyć oraz wypełnić w Urzędzie Miasta przy ulicy Michałkowickiej 105 w pokoju nr 014. Na każde gospodarstwo domowe/adres zamieszkania przysługuje jedna karta, niezależnie od ilości zamieszkałych osób, a pierwsze wydanie jest bezpłatne.
W razie pytań związanych z wydawaniem kart na PSZOK-a prosimy o kontakt z Wydziałem Gospodarki Komunalnej pod nr tel. 32 760 54 54/93/94 lub adresem e- mail: ir-go@um.siemianowice.pl