Dostęp do informacji publicznej


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
480KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
837KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Stan załatwianej sprawy można sprawdzić na platformie SEKAP, pod adresem www.sekap.pl po wybraniu Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie w dziale Urzędy, podając numer sprawy lub numer pisma związanego ze sprawą. Korzystanie z usług urzędu w postaci elektronicznej należy zacząć od założenia skrzynki kontaktowej na platformie SEKAP w dziale Logowanie. Platforma SEKAP umożliwia również elektroniczną korespondencję z urzędem i załatwienie sprawy . Aktualna lista dostępnych elektronicznie usług realizowanych przez urząd znajduje się w Katalogu usług. Do pełnego wykorzystania platformy SEKAP niezbędne jest posiadanie podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP. Aby uzyskać niekwalifikowany podpis elektroniczny CC SEKAP należy wejść na stronę https://cc.sekap.pl. W przypadku, gdy uzyskana odpowiedź dotycząca stanu sprawy informuje o jej braku należy kontaktować się z Kancelarią podawczą Urzędu Miasta. W celu uzyskania informacji można kontaktować się telefonicznie na numer 327605212 lub elektronicznie na adres email ratusz@um.siemianowice.pl lub osobiście w Urzędzie Miasta.

 

W przypadku pytań lub wniosków napisz e-mail: ratusz@um.siemianowice.pl

Informacja wytworzona przez:
Klaudia Kopic
email: k_kopic@um.siemianowice.pl tel.:327605226
, w dniu:  02‑06‑2010 09:47:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Daria Konieczna , w dniu:  02‑06‑2010 09:47:00
Data ostatniej aktualizacji:
25‑10‑2016 14:50:23
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie